13 Şubat 2016 Cumartesi

Kalıbım Nerede????

Merhaba, bir Efsunlu Klavye ve "Niye"sorusu ile blogger programıma Hoşgeldiniz!
Bugün sizlere "Niye" istenen tarifin kendisi olup, mutlaka içinde olmamız gerektiği düşünülen kalıba "Nasıl" girmeliyiz onu anlatacağım.
O zaman başlayalımmmm.
Üç romanı okuttular önce, şarkıları ezberledim tane tane. Göz kararı da biraz coğrafya çalıştım, senin için entellektüellik kuşandım.
İnsan neler yapar isteyince bu bir şey değil düşününce, bir de istekler madde madde söylenince kalktım senin için entellüellik yaptım!
Gözlerin dönmüş hatamı görünce, yerli yersiz susup sana cevap vermeyince, ben de tesadüf o gece erken yattım ansiklopedilere bakamadım!
Okudum, okudum araştırdımmmmmm.
Kendimi google.la yarıştırdımmmmm.
Kimse kimseye benzemez, kendimi kendimle yatıştırdım.
Oturdum efsunlu klavyemle bloğuma yazdım...
Üzüldün belli çok bunları söyleyince, verdiğin kalıbın içinde beni görünce, bir de ağlayıp itiraf edince abarttın beni melek yaptınnnn.




Nil'e "Niye" sorumu cevapladığı için de teşekkürler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder